Popeljite Vaše Podjetje na Višji Nivo.
Take Your Company To the Next Level.
Kaj je AromaMarketing vašega podjetja?
Unikaten vonj vašega podjetja, glede na vaše želje in potrebe, s pravo kombinacijo 100 % naravnih eteričnih olj, ustvarja zgodbo vašega podjetja. Je povezovanje blagovne znamke z vonjem.
Vonj blagovne znamke je več kot le razširjanje prijetnih dišav v prostoru. To je umetnost, ki identificira znamko. Govori zgodbo vas in vašega podjetja. Omogoča vam, da vas stranke dojamejo na točno določen način. Je trženjsko sporočilo ciljnim kupcem.
Rezultat so srečnejše stranke, ki si zapomnijo vašo blagovno znamko, se ob njej počutijo točno tako, kot želite VI, dojamejo vaše podjetje tako, kot želite VI. Je nekaj več, nekaj drugačnega, nekaj, kar vas bo naredilo EDINSTVENEGA in nekaj, s čim boste STOPILI iz množice in postali PREPOZNAVNI.
Zakaj izbrati naravne vonjave?
Vsako eterično olje ima najmanj 250 različnih kemijskih elementov. Sinergija med njimi in sinergija med izbranimi mešanicami eteričnih olj, znanstveno dokazano, vpliva na počutje, dojemanje, spomin in razpoloženje ljudi. Ob enem zaščiti vas in vaše stranke pred virusi in ostalimi okužbami, izboljšuje kakovost zraka in povrh vsega še prijetno diši.
Je več kot samo dišava.
Eterična olja so uporabljali že Rimljani, Egipčani, uporabljajo ga Francozi, Angleži. Ima neverjeten učinek na človeka, na njegovo dojemanje in počutje.
Je več kot atrakcija trženja.
Vonj je v primerjavi z drugimi čutili najbolj zapleteno čutilo, saj receptorji v nosu sporočilo posredujejo neposredno v del možganov, odgovoren za spomin in čustva.
V resnici je nos tako močan, da naj bi vplival kar na 75 % naših dnevnih čustev. To je tesna povezava med vohalnimi žlezami, ki vonj zaznajo in limbičnim sistemom možganov, ki urejajo čustva in spomin ali drugače rečeno, je ta del odgovoren za moč čutil za vonj.
Dišave pozitivno vplivajo na razdraženost, stres, depresijo, apatijo in povečujejo pozitivne občutke, kot so sreča, čutnost, sprostitev in stimulacijo.
Stephen Warrenburg (IFF) Gary E. Schwartz (Yale University)
Pri širjenju sivke med odmori v pisarnah so ugotovitve pokazale, da preprečijo delovno neuspešnost.
Sakamoto, et al, 2006 Oxford Journals | Life Sciences & Medicine | Chemical Senses
Petinsedemdeset odstotkov dnevnih čustev je ustvarjenih z vonjem, ki je poleg vida, najpomembnejše
Zgodba AromaLaba
Profesionalnost, drznost, ženstvenost, ustvarjalnost, drugačnost, inovativnost, jasmin, sivka, zaupanje, prijaznost, predlaganje rešitev, sproščenost, komunikativnost, energičnost in pozitivnost.
Za vse stranke in AromaLab: proti stresu in izgorelosti, dvig energije in koncentracije.