“Ustavi se”, bodi srečen/a in učinkovit/a – Modul 1

“Ustavi se”, bodi srečen/a in učinkovit/a

Modul 1

Če ste učitelj/ica, ki čuti, da je veliko pod stresom, vedite, da niste sami. Poučevanje odgovoren in izpopolnjujoč poklic, vendar obenem tudi stresen in zahteven. Vaš delovni čas je poln, brez daljših odmorov, delovne obveznosti in odgovornost, ter s tem tudi skrbi pa vse večje in se verjetno prenašajo tudi v vaš prosti čas. Pred učenci morate biti ves čas “vklopljeni”, ni časa za premor in počitek. Med drugim vas ocenjujejo tudi na podlagi meril, na katere nimate vpliva (ocene učencev) in pogosto delate brez zadostnih materialnih sredstev in strokovne podpore, ki bi jo potrebovali pri svojem delu.

Učitelji se vsakodnevno soočate z izzivi , ki so še posebej težki za tiste, ki že imate znake anksioznosti in depresije. Danes sta depresija in anksioznost vsakdanji pojav, čeprav s to neradi priznamo. Podatki obdobnih raziskav CINDI (2012 – 2016) o vedenjskem slogu odraslih prebivalcev kažejo na porast deleža odraslih, ki poročajo, da doživljajo vsakodnevni stres in napetost zaradi obremenitev na delovnem mestu (delež teh oseb je v letu 2012 znašal 48 %, v letu 2016 pa 55 %) in na porast slabih odnosov na delovnem mestu (delež teh oseb je v letu 2012 znašal 10 %, v letu 2016 pa 19 %).

 

  Naj vam stres, anksioznost in depresija ne vzamejo veselja do učenja in uživanja v življenju. Ne potrebujemo veliko, da bi bili ponovno polni energije, dobre volje in v koraku s časom. Le malo se je potrebno ustaviti, da bo korak potem lažji in hitrejši.

 

Za vas smo pipravili 4 urno delavnico na kateri vas bomo seznanili, kako lahko z majhnimi spremembami v življenjskem slogu naredite veliko za svoje zdravje in uspešnost.

Stres ima škodljive čustvene (občutki žalosti, nemironosti, nekoristnosti, nadutosti), vedenjske posledice (težave pri sprejemanju odgovornosti in odločanju, zapiranje zaposlenega vase, odvisnost od nikotina in fizične (izčrpanost, glavoboli, težave s spanjem, izguba apetita, prebavne motnje itd.) posledice. Vse te posledice se odražajo na zdravju zaposlenih, ki lahko zaradi stresa utrpijo bolezni, kot so: čir na želodcu, sladkorna bolezen tipa B, rak, alergije, sindrom razdraženega črevesja, kožne bolezni, anoreksija in številne druge (Grbić, 2007).

Da bi te posledice preprečili se morate naučiti stres prepoznati in ga obvladati.  Spoznali boste osnovno dinamiko stresa, načine odkrivanje lastnih stresnih dejavnikov, načine ravnanja s streso, strategije in napotke za obvladovanje stresa. S preprostimi in prijaznimi metodami si lahko pomagate sami.

Tematike bomo spoznali teoretično in praktično (gibanje, dihanje in aromaterapija). Tehnike, ki jih spoznate na delavnici, vam bodo v pomoč pri obvladovanju stresa in napetosti, ter v pomoč pri soočanju z vsakodnevnimi izzivi.

Kaj pridobite kot učitelj / učiteljica:

  • Znanje, ki vam pomaga učinkovito obvladovati stres;
  • Orodja za obvladovaje težjih stvari in preprečevanje izgorelosti;
  • Zmožnost povečanja koncentracije;
  • Dvig energije;
  • Dvig samozavesti;
  • Manj bolezni, kar posledično pomeni manj absentizma;
  • Imeti stres pod kontrolo;
  • Več prostega časa;
  • Vaš osebni inhalator, vaša pomoč pri obvladovanju stresa.

Komu je seminar / delavnica namenjena:

  • Vsem pedagoškim delavcem, ki vam je mar zase in za svoje učence / dijake;
  • Vsem, ki si želite spremeniti svoj pogled na stres;
  • Vsem, ki si želite povečati koncentracijo in učinkovitost;
  • Vsem, ki bi se radi počutili dobro v svoji službi;
  • Vsem, ki bi radi zaživeli polno v svetu hitenja.

Glavne vsebine

  • Stres; Naučili se bomo razumeti stres, kaj je, zakaj je prisoten in kako ga obvladovati.Spoznali se bomo s tehnikami, ki nam bodo pomagale obvladovati stres v vsaki situaciji. Naredili bomo protistresno aromaterapevtsko mešanico.
  • Pomen dihanja in tehnik sproščanja; Spoznali bomo pomen dihanja, preproste dihalne tehnike in povezavo dihanja in gibanja. Naučili se bomo osnovnih postopkov sproščanja, ki jih lahko uporabite doma in tudi na delovnem mestu.Spoznali bomo osnove psihosomatike.

 

Termin: po dogovoru, najmanj 2 – 4 tedne  pred želeno izvedbo delavnice / seminarja.

Lokacija: vaša šola oz po dogovoru (prostore lahko zagotovimo mi na različnih lokacijah)

Čas trajanja: 4 pedagoške ure

 

Cena: 490 eur + potni stroški v primeru izvedbe na lokaciji izven naših prostorov

Vsi udeleženci dobijo Potrdilo o udeležbi.

Ob udeležbi na Modulu 1 in Modulu 2, so izpolnjeni pogoji za Potrdilo o udeležbi (0,5 točke), ki ga lahko uveljavljate pri napredovanju v nazive.

Kontakt:

Jasmina 031 318 340, jasmina@aromalab.si

Karla 041 696 599, karla.oblak@gmail.com

Več o nas:

https://www.aromalab.si/, http://www.synovia.si/, http://vitasana.si/

 

Modul 2 obsega tematiko učinkovitosti, kjer boste spozanli kako ste lahko pri svojem delu bolj učinkoviti.

 

Predavateljici: 

Jasmina Kozel Harley, Karla Oblak

Zakaj sva prava izbira ravno midve?

Jasmina Kozel Harley:

Vsakodnevno se pri svojem delu srečuje s šolo, otroki (sama je tudi mama dveh prekrasnih otrok; eden je dislektik, kar da drugečen pogled in izkušnje), učitelji /cami. Redno predava na seminarjih za pedagoške delavce na Zavodu Znanje. Samostojno organizira delavnice in seminarje za pedagoške delavce, otroke, najstnike, posameznike in podjetja. Zaveda se, s kakšnimi izzivi se srečujejo pedagoški delavci. Ker ve, da aromaterapija res učinkovito pomaga (brez velikega truda posameznika☺) jo želi približati širšemu krogu pedagoških delavcev. Kot mama še kako dobro ve, kakšen izziv so otroci / učenci in kako je pomembno, da imamo stres pod kontrolo.

Njen moto: “Kul učitelj, kul učenec, kul starš, kul otrok☺“…

Karla Oblak:

Karla, raziskovalka, doktorica znanosti, učiteljica joge in športna trenerka, navdušena športnica po srcu, ljubiteljica narave s holističnim pogledom na človeka. Na raziskovalnem področju se ukvarja s človeškim odločanjem, v praksi pa raziskuje vpliv gibalnih in dihalnih tehnik na posameznika. Predava na Ekonomski fakulteti UL in Fakulteti za pomorstvo in promet UL, organizira vikend delavnice in seminarje na temo zdravega načina življenja, motivacije. Opravila je tudi več učiteljskih tečajev joge, čuječnosti in pridobila naziv Yoga Sport Science Coach na akademiji Yoga Sport Science v New Yorku. S svojim strokovnim znanjem želi ljudem pokazati načine, da lahko polno zaživijo na fizični in mentalni ravni.

 

Reference:

  • Fedewa, A.L. & Ahn, S. (2011). The Effects of Physical Activity and Physical Fitness on Children’s Achievement and Cognitive Outcomes, Research Quarterly for Exercise and Sport, 82, 521-535.
  • Ploughman, M. (2008). Exercise is brain food: The effects of physical activity on cognitive function, Developmental Neurorehabilitation, 11, 236-240.
  • Dinkel, D., Schaffer, C., Snyder, K., & Lee, J. M. (2017). They just need to move: Teachers’ perception of classroom physical activity breaks. Teaching and Teacher Education, 63, 186–195.
  • Donnelly, J. E., & Lambourne, K. (2011). Classroom-based physical activity, cognition, and academic achievement. Preventive Medicine, 52, 36–42.
  • Bartholomew, J. B., & Jowers, E. M. (2011). Physically active academic lessons in elementary children. Preventive Medicine, 52, 51–54.
  • Mahar, M. T. (2011). Impact of short bouts of physical activity on attention-to-task in elementary school children. Preventive Medicine, 52, 60–64.
  • Briñol, P. , Petty, R. E. and Wagner, B. (2009). Body posture effects on self‐evaluation: A self‐validation approach. Eur. J. Soc. Psychol., 39, 1053-1064.
  • Parker, S. (2018). Get Up! Five Ways To Energize A Classroom With Physically Active Learning, College Teaching, 66, 1-2.
  • Jackson, B.,  Nault, K., & Rohleder, N. (2017). Does that pose become you? Testing the effect of body postures on self-concept, Comprehensive Results in Social Psychology, 2, 81-105.
  • Seo,L., Ji-Yeong, M. (2009). The effects of aromatherapy on stress and stress responses in adolescents. J Korean Acad Nurs,.   39(3), 357-65.
  • Isabel, D., Sánchez-Vidaña,  Hector Wing-Hong Tsang (2017). The Effectiveness of Aromatherapy for Depressive Symptoms: A Systematic Review. Evid Based Complement Alternat Med, 4.
  • Dias. P., Luís, P., Rodrigues, O., Pereira, Sousa, M.J. (2017). Aromatherapy in the Control of Stress and Anxiety. Altern Integr Med, 6(4),248.
  • Godfrey, H. (2001). The role of essential oils in the treatment and management of attention deficit hyperactive disorder. International Journal of Aromatherapy, 11(4), 193- 200.
  • Songmun, K. (2016). Influence of Fragrances on Human Psychophysiological Activity: With Special Reference to Human Electroencephalographic Response. Sci Pharm, 84(4), 724–752.
  • Moss, M., Oliver, L. (2012). Plasma 1,8-cineole correlates with cognitive performance following exposure to rosemary essential oil aroma. Therapeutic Advances in Psychopharmacology, 8, 234-239.
  • Marija K. K. (2016).  Aromaterapija kot možnost lajšanja poklicnega stresa. Magistersko delo: Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede.

 

DATUM

Okt 18 2019
Expired!

Ura

18:00 - 21:00

Znesek

60,00 EUR / udeleženca; 2 ali več isti kolektiv: 50 EUR / udeleženca

Lokacija

Aromalab
Taborska cesta 4 (1. nadstropje), 1290 Grosuplje
Katergorija
QR Code




Naj DIŠAVA dela namesto VAS!
Vpišite se na naše novičke in si pridobite e-priročnik
KONCENTRACIJA
Bodite prvi, ki dobi najnovejše nasvete in eksluzivne vsebine kar v vaš poštni nabiralnik.
 
Ja, želim e-priročnik
close-link